loading...
مروارید دانلود
mohammad sadegh بازدید : 38 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

کنترل و مدیریت پهنای باند اینترنت Cucusoft Net Guard 2.0.1.1

 

Cucusoft Net Guard نرم افزار رایگان و کامل برای مدیریت پهنای باند مصرفی شما می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید دانلود و آپلود را کنترل کنید و همچنین نرم افزارهایی که از اینترنتان استفاده میکنند را ملاحظه بفرمایید. به این ترتیب اگر نرم افزاری بدون اجازه شما پهنای باندتان را مصرف می نماید ، میتوانید از آن جلوگیری کنید و همچنین اگر یک فایل مخرب از دید شما پنهان شده و در حال مصرف و رد و بدل اطلاعات از طریق اینترنت می باشد ، برای شما آشکار خواهد شد و میتوانید ابتدا دسترسی آن را ببندید و سپس فکری برای حذف آن کنید.

Cucusoft Net Guard علاوه بر امکانات کنترل پهنای باند ، میتواند آمار مصرف روزانه ، ماهیانه و سالیانه شما را مشخص کند. در همین راستا امکان محدود سازی پهنای باند مصرفی و ایجاد هشدارها در زمان نزدیک شدن به پایان محدودیت پهنای باند نیز وجود دارد. 

 

NetGuard کنترل و مدیریت پهنای باند اینترنت Cucusoft Net Guard 2.0.1.1

 

mohammad sadegh بازدید : 45 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهايي ويندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

 

mohammad sadegh بازدید : 39 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

بهینه سازی قدرتمند عکس ها با Ashampoo Photo Optimizer 5.1.1

 

Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری کامل و قدرتمند برای بهینه سازی و بهبود کیفیت عکس ها و روتوش تصاویر می باشد. این نرم افزار هرانچه کاربران برای ویرایش عکس هایشان لازم دارند از جمله بهبود کیفیت عکس ها ، تنظیم رنگ ، رفع قرمزی چشم ، اضافه کردن انواع افکت ها ، تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک را انجام میدهد. 

قابلیت مهم Ashampoo Photo Optimizer بهینه سازی عکس یا عکس ها با یک کلیک است به طوری که خود نرم افزار با انجام بهینه سازی های هوشمند روی عکس شما ، میتواند مشکلات آنها از قبیل قرمزی چشم و تنظیم نبودن رنگ ها را رفع کند. تعمیر عکس های قدیمی ، mirror کردن عکس ها و تنظیمات جزئی دیگری مانند کنتراست ، سایز عکس ، چرخش و… از جمله توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد. قابلیت مهم دیگری که شاید در هیچ نرم افزار مشابه وجود ندارد ، امکان تهیه بک آپ از عکس یا عکس های در حال ویرایش می باشد. به هرحال ممکن است در تغییری صورت گیرد که خوشایند نباشد و نیاز به برگشت به حالت اولیه وجود داشته باشد که این نرم افزار میتواند این فرایند را انجام دهد. 

 

ashampoo photo optimizer بهینه سازی قدرتمند عکس ها با Ashampoo Photo Optimizer 5.1.1

 

mohammad sadegh بازدید : 73 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

 

Folder Protect نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

 

mohammad sadegh بازدید : 37 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

mohammad sadegh بازدید : 43 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (1)

ارسال ویدیو بدون وب‌کم در چت تصویری Video2Webcam 3.3.3.8

 

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

video2webcam ارسال ویدیو بدون وب‌کم در چت تصویری Video2Webcam 3.3.3.8

 

mohammad sadegh بازدید : 35 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

تغییر ظاهر ویندوز سون به ۸ توسط Windows 8 UX Pack ver3.0

 

با استفاده از پک زیبای Windows 8 UX Pack ver 3.5 ، می توانید چهره ی ویندوز ۷ خود را به شاهکار جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تبدیل کنید . این تغییرات شامل اکثر بخش های ویندوز نظیر استارت ، تسکبار ، صفحه ی لوگین ، تم ها ، والپیپر و سایر بخش های ویندوز می باشد که برروی تمام نسخه های ویندوز سون قابل استفاده است . برای دریافت این اسکین پک به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Windows 8 UX Pack تغيير ظاهر ويندوز سون به 8 توسط Windows 8 UX Pack ver3.0

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز به موجب تعداد اندک شمار بازدید کنندگان این سایت به طور دائم بسته خواهد شد نظراتتون را به ایمیلمان ارسال کنید . ایمیل: sadeghnakhaie@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه مطالب این سایت خوشتون می آید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 4,557