loading...
مروارید دانلود

mohammad sadegh بازدید : 54 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

آموزش رقص هیپ هاپ

 

 

.:: هر بیننده ای را مجذوب خودتان کنید و در مهمانی ها جذاب باشید ::.

 

اگر واقعا میخواهید رقص هیپ هاپ را فرا بگیرید ، می توانید به آموزش های حرفه ای این dvd عمل کنید. آموزش های “یک قدم در هر لحظه” را برای روش آموزشی خود انتخاب کرده است که تکنیک های کاملا جدیدی را در بر می گیرد تا حتی سخت ترین حرکات هیپ هاپ را به شما آموزش دهد. شما به سادگی می توانید آموزش را دنبال کنید زیرا در این مجموعه آموزشی تصاویر معکوس می شوند ، و به همین دلیل شما انگار دارید آموزش را در آینه خانه خود انجام می دهید و نیاز ندارید تصورهای سخت انجام دهید. به همین دلیل وقتی که در ویدیو به سمت راست می روند ، واقعا به سمت راست می روند ! و مثل سایر ویدیوهای آموزشی نمی باشد که شما باید به سمت چپ بروید. همچنین در این ویدیو کات های مختلفی انجام شده تا حرکات به طور دقیق بررسی شوند و شما نیاز ندارید تا با پلیر خود به طور مداوم تصاویر را عقب و جلو و یا حتی آهسته کنید. در این مجموعه آموزشی شما عناصر اصلی هیپ هاپ را فرا می گیرید تا بتوانید پس از یادگیری این مجموعه ، خود به خلق حرکات جدیدی در این نوع رقص دست بیابید.

 

شما عزیزان می توانید این مجموعه آموزش های Hip Hop را در قالب ۱ dvd و در بسته بندی زیبا فقط و فقط با ۳۰۰۰ تومان سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید

2b20b2b7256ea22cbf8b9f0a78d42a2255

mohammad sadegh بازدید : 39 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (2)

۵۰ والپیپر با کیفیت از مناظر طبیعی دیدنی

 مجموعه ۵۰ عکس والپیپر با کیفیت و زیبا از  مناظر طبیعی با عنوان در اختیار شما کاربران دانلودها قرار میدهیم. در این مجموعه عکس ها با فرمت jpg و رزولوشن 1600×1200 مناسب برای مانیتورهای واید آماده شده اند.

 

Scenery Collection 50 والپیپر با کیفیت از مناظر طبیعی دیدنی

 

 

mohammad sadegh بازدید : 39 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

کنترل و مدیریت پهنای باند اینترنت Cucusoft Net Guard 2.0.1.1

 

Cucusoft Net Guard نرم افزار رایگان و کامل برای مدیریت پهنای باند مصرفی شما می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید دانلود و آپلود را کنترل کنید و همچنین نرم افزارهایی که از اینترنتان استفاده میکنند را ملاحظه بفرمایید. به این ترتیب اگر نرم افزاری بدون اجازه شما پهنای باندتان را مصرف می نماید ، میتوانید از آن جلوگیری کنید و همچنین اگر یک فایل مخرب از دید شما پنهان شده و در حال مصرف و رد و بدل اطلاعات از طریق اینترنت می باشد ، برای شما آشکار خواهد شد و میتوانید ابتدا دسترسی آن را ببندید و سپس فکری برای حذف آن کنید.

Cucusoft Net Guard علاوه بر امکانات کنترل پهنای باند ، میتواند آمار مصرف روزانه ، ماهیانه و سالیانه شما را مشخص کند. در همین راستا امکان محدود سازی پهنای باند مصرفی و ایجاد هشدارها در زمان نزدیک شدن به پایان محدودیت پهنای باند نیز وجود دارد. 

 

NetGuard کنترل و مدیریت پهنای باند اینترنت Cucusoft Net Guard 2.0.1.1

 

mohammad sadegh بازدید : 46 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Batman Arkham City برای PS3

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

 

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه E3 Team |

 

Batman Arkham City Box دانلود بازی Batman Arkham City برای PS3

 

mohammad sadegh بازدید : 46 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهايي ويندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

 

mohammad sadegh بازدید : 51 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (1)

مرورگر سریع و هوشمند Boat Browser 4.1 – اندروید

 

Boat Browser 4.1 یک مرورگر اینترنتی سریع ، هوشمند و قدرتمند برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد. از ویژگی برتر این برنامه می توان به سفارش کردن محیط مرورگر ، قابلیت Speed Dial ، پشتیبانی از افزونه های مختلف و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نمود. برای اجرای مرورگر Boat Browser نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید.

 

Boat Browser مرورگر سریع و هوشمند Boat Browser 4.1   اندروید

 

mohammad sadegh بازدید : 40 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

بهینه سازی قدرتمند عکس ها با Ashampoo Photo Optimizer 5.1.1

 

Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری کامل و قدرتمند برای بهینه سازی و بهبود کیفیت عکس ها و روتوش تصاویر می باشد. این نرم افزار هرانچه کاربران برای ویرایش عکس هایشان لازم دارند از جمله بهبود کیفیت عکس ها ، تنظیم رنگ ، رفع قرمزی چشم ، اضافه کردن انواع افکت ها ، تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک را انجام میدهد. 

قابلیت مهم Ashampoo Photo Optimizer بهینه سازی عکس یا عکس ها با یک کلیک است به طوری که خود نرم افزار با انجام بهینه سازی های هوشمند روی عکس شما ، میتواند مشکلات آنها از قبیل قرمزی چشم و تنظیم نبودن رنگ ها را رفع کند. تعمیر عکس های قدیمی ، mirror کردن عکس ها و تنظیمات جزئی دیگری مانند کنتراست ، سایز عکس ، چرخش و… از جمله توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد. قابلیت مهم دیگری که شاید در هیچ نرم افزار مشابه وجود ندارد ، امکان تهیه بک آپ از عکس یا عکس های در حال ویرایش می باشد. به هرحال ممکن است در تغییری صورت گیرد که خوشایند نباشد و نیاز به برگشت به حالت اولیه وجود داشته باشد که این نرم افزار میتواند این فرایند را انجام دهد. 

 

ashampoo photo optimizer بهینه سازی قدرتمند عکس ها با Ashampoo Photo Optimizer 5.1.1

 

mohammad sadegh بازدید : 39 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801

 

ImTOO Audio Maker نرم افزاری بسیار کامل در زمینه فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تمامی فایل های صوتی را به فرمت های مختلف صوتی تبدیل کند ، امکان رایت آنها به صورت لوح های فشرده صوتی را نیاز داراست. همچنین میتواند انواع لوح های فشرده صوتی که به صورت audio می باشند را ریپ نموده و با تبدیل فرمت روی هارد دیسک شما کپی کند.

ImTOO Audio Maker ضمن یک مبدل صوتی قدرتمند و ریپ و رایت کننده فایل های صوتی ، توانایی استخراج صدای فایل های تصویری و تبدیل آن به یک فرمت صوتی را نیز دارا می باشد. فرمت های محبوب ویدیویی که برای استخراج صدا پشتیبانی می شوند شامل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, M4V, H.264/H.261, RM, RMVB, WMV, ASF می باشند. این نرم افزار میتواند برای جدا کردن قسمتی از فایل صوتی نیز به کاربر کمک کند و همچنین در هنگام تبدیل فرمت و رایت و ریپ امکان تنظیم کیفیت نیز به راحتی وجود دارد. برخی از فرمت های صوتی پشتیبانی شوند نیز شامل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, M4V, H.264/H.261, RM, RMVB, WMV, ASF می باشد.

 

imtoo audio maker مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801

 

mohammad sadegh بازدید : 73 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

 

Folder Protect نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect قفل و مخفی کردن اطلاعات با Folder Protect 1.9.4

 

mohammad sadegh بازدید : 38 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

mohammad sadegh بازدید : 43 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (1)

ارسال ویدیو بدون وب‌کم در چت تصویری Video2Webcam 3.3.3.8

 

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

video2webcam ارسال ویدیو بدون وب‌کم در چت تصویری Video2Webcam 3.3.3.8

 

mohammad sadegh بازدید : 38 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه‌ها: لامبورگینی Megafactories Lamborghini

 

 

National Geographic – Megafactories: Lamborghini (2010) HDTV 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

 

Megafactories Lamborghini دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه‌ها: لامبورگيني Megafactories Lamborghini

نام مستند : National Geographic – Megafactories: Lamborghini – ابرکارخانه ها : لامبورگینی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۴۷ دقیقه

حجم : ۳۴۵ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : فارسی

خلاصه : لامبورگینی شرکتی ایتالیایی و سازنده خودروهای اسپورت می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک به نام سن آگاتا بولونیز در نزدیکی بولونیا در کشور ایتالیا قرار دارد.این شرکت در سال ۱۹۶۳ توسط فروچیو لامبورگینی که دارنده یک کارخانه تراکتور سازی موفق بود، تاسیس شد. با این مستند به این کارخانه ی عظیم می رویم و با مراحل ساخت خوردوی لامبورگینی مارسیو اس وی آشنا می شویم . اتومبیلی با سرعت بیش از ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت که یکی از گرانترین و اسپرت ترین خودروهای جهان است …

 

mohammad sadegh بازدید : 42 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (2)

ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1

 

Ashampoo Music Studio نام نرم افزار دیگری از محصولات شرکت نرم افزاری معروف و قدرتمند Ashampoo می باشد که به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار به منظور ویرایش و ساخت و همچنین دیگر کاربرد ها برای فایل های صوتی و موسیقی می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید بر روی فایل های صوتی خود اقدام به ویرایش کنید و سپس آن ها را بر روی CD و یا DVD ذخیره سازی نمایید. هچنین به کمک این برنامه شما دیگر مشکلی در کپی cd های Audio Track بر روی هارد نخواهید داشت و به راحتی می توانید از آن ها کپی تهیه نمایید.

 

Ashampoo Music Studio ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1

 

mohammad sadegh بازدید : 35 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

تغییر ظاهر ویندوز سون به ۸ توسط Windows 8 UX Pack ver3.0

 

با استفاده از پک زیبای Windows 8 UX Pack ver 3.5 ، می توانید چهره ی ویندوز ۷ خود را به شاهکار جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تبدیل کنید . این تغییرات شامل اکثر بخش های ویندوز نظیر استارت ، تسکبار ، صفحه ی لوگین ، تم ها ، والپیپر و سایر بخش های ویندوز می باشد که برروی تمام نسخه های ویندوز سون قابل استفاده است . برای دریافت این اسکین پک به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Windows 8 UX Pack تغيير ظاهر ويندوز سون به 8 توسط Windows 8 UX Pack ver3.0

 

mohammad sadegh بازدید : 53 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Grand Slam Tennis 2 برای PS3

 

Grand Slam Tennis 2 بخش مهمی از بازی های ویدئویی را بازی های ورزشی تشکیل می دهند. هر ورزشی که تا بحال ساخته شده ، جنبه ی تفریحی نیز داشته است. در کل اکثر ورزش ها ، هم برای سلامتی و پرورش اندام انسان درست شده است و علاوه بر آن برای تفریح و ایجاد یک بازی پر هیجان نیز به وجود آمده اند. در بازی های ویدئویی که مخصوص یک ورزش ساخته می شوند هم از جنبه ی تفریحی و بازی گونه ورزش ها استفاده می کنند و هم جنبه ی گیم پلی بازی را بر اساس آن می سازند. همانطور که گفته شد جنبه ی تحرک و سلامتی ورزش در بازی های ویدئویی حذف شده است ؛ اما دیگر امروزه با وجود کینکت (برای Xbox 360) و موو (برای PlayStation 3) دیگر جنبه ی تحرک ورزش هم به بازی های ورزشی اضافه شده است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه E3 Team |

 

Grand Slam Tennis 2 PS3 دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

 

mohammad sadegh بازدید : 62 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن روبات ها Robots 2005

 

 

Robots (2011) BRRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Robots دانلود دوبله فارسي انيميشن روبات ها Robots 2005

نام انیمیشن: Robots – روبات ها

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم: ۶۱۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: این انیمیشن زندگی روباتی شجاع و مخترع به نام رادنی را نمایش می دهد که برای کمک به پدرش ، با اختراع خود به شهر ربات ها می رود تا بیگویلد را ببیند . ولی شخصیت محبوب او تسلیم شده است و کار تعمیر ربات های از کار افتاده را رها کرده است ولی رادنی نا امید نمی شود و به دنبال او می گردد تا این که او را به کمک دوستانش پیدا می کند و …  

 

mohammad sadegh بازدید : 95 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم 2012 The Avengers با کیفیت بسیار عالی

ژانر: اکشن | ماجراجـویی

 

کیفیت: خوب ۷۲۰p HD TS

 

فرمت: Mkv

 

حجم: 450 MB

 

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

 

زبان: انگلیسی

 

زیر نویس فارسی:  ندارد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


mohammad sadegh بازدید : 43 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
 


دانلود انیمیشن عصر یخبندان 4 - Ice Age 4: Continental Drift 2012

کیفیت HD CAM - پرده ای 

| به محض انتشار کیفیت بالاتر جایگزین این نسخه خواهد شد |

برای دانلود عصر یخبندان به ادامه مطلب بروید

  خلاصه داستان : مانی، دیگو و سید شناور میشوند، آنها از یک تکه یخ به عنوان کشتی استفاده میکنند و در مسیر خود با مخلوقات دریایی روبرو میشوند و با دزدان دریایی مبارزه می کنند..

mohammad sadegh بازدید : 31 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ٣ تم زیبا از بازی های رایانه ای – برای نوکیا سیمبیان ^۳

 

این بار در سایت دانلودها مجموعه ٣ تم جدید و زیبا از بازی های رایانه ای را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری Symbian^3 برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. این تم در رزولوشن ۶۴۰*۳۶۰ بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد.

 

3 game theme مجموعه ٣ تم زيبا از بازي هاي رايانه اي   براي نوكيا سیمبیان ^۳

 

mohammad sadegh بازدید : 30 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

ساخت حرفه ای اتاق های مجازی با Room Arranger 7.0.3.284 + قابل حمل

 

Room Arranger یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تعبیه یک اتاق، خانه یا باغ به هر روشی که خود می خواهید بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان یا خانه خود بپردازید. گاهی اوقات شما برای ایجاد تنوع دست به جا به کردن وسایل می زنید که بعضی از این وسایل می توانند خیلی سنگین باشند و حتی پس از جا به جایی به نظرتان در جای مناسب قرار نگرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.

 

Room Arranger ساخت حرفه ای اتاق های مجازی با Room Arranger 7.0.3.284 + قابل حمل

 

mohammad sadegh بازدید : 31 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن 4,493 بازدید مرداد ۶م, ۱۳۹۱ نتايج المپيک 2012 … … .: زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن :. اختصاصى جهـــان ورزش
mohammad sadegh بازدید : 33 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن 4,493 بازدید مرداد ۶م, ۱۳۹۱ نتايج المپيک 2012 … … .: زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن :. اختصاصى جهـــان ورزش

mohammad sadegh بازدید : 42 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.8

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.8

 

mohammad sadegh بازدید : 46 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴٠ والپپر جدید از جدیدترین جنگ افزار ها

 

مجموعه ۴٠ والپپر جدید از جدیدترین جنگ افزار ها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

40 Powerful Weapons HD Wallpapers مجموعه ٤٠ والپپر جديد از جديدترين جنگ افزار ها

mohammad sadegh بازدید : 49 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

 

mohammad sadegh بازدید : 35 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن London 2012 Opening Ceremony

 

Olympic 2012 Opening Ceremony – سی امین دوره بازیهای المپیک لندن در شرایطی با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد که ملکه انگلیس در فیلمی ساختگی با هلی کوپتر شهر لندن را چرخید و زمانی که هلی کوپتر حامل وی به بالای ورزشگاه رسید، او به طور واقعی وارد ورزشگاه شد. مراسم افتتاحیه سی امین دوره بازیهای المپیک تابستانی از ساعت ۲۰:۱۲ دقیقه در ورزشگاه اصلی المپیک پارک آغاز شد و از ساعت ۲۱ با به صدا درآمدن زنگ ناقوس، المپیک رسما افتتاح شد. بردلی ویگینز، نخستین بریتانیایی که در مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس برنده شده است، با نواختن یک ناقوس، آغاز مراسم افتتاحیه را اعلام کرد.در این مراسم تاریخ انگلیس از اواخر قرن نوزدهم به تصویر کشیده شد و در فیلمی که قبلا ساخته شده بود با دعوت ملکه انگلیس به ورزشگاه وارد زندگی در قرن بیستم شد. ملکه الیزابت و همسرش شاهزاده فیلیپ در حالی در جایگاه قرار گرفتند که لحظاتی پیش از ورود آنها فیلمی پخش شد که ملکه را به همراه با شخصیت پلیسی-تخیلی جیمز باند سوار بر هلیکوپتر نشان می داد که به طرف استادیوم المپیک پرواز می کردند. همزمان، یک هلیکوپتر برفراز استادیوم المپیک پرواز کرد و دو نفر با چتر از آن پریدند که یکی از آنها لباس ملکه را پوشیده بود.

 

| به همراه دانلود در دو کیفیت متفاوت ، HD 720p و s480p|

 

London 2012 Opening Ceremony دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن London 2012 Opening Ceremony

 

mohammad sadegh بازدید : 52 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Inversion برای PC

 

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

inversion دانلود بازي Inversion براي PC

 

mohammad sadegh بازدید : 44 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود دوبله فارسی انیمیشن آلوین و سنجاب ها ۳ – Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

 

Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p به زودی … |

 

alvin 3 cover small دانلود دوبله فارسي انيميشن آلوين و سنجاب ها 3   Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

نام انیمیشن: Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked – آلوین و سنجاب ها : خراب شده ها

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم: ۶۰۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در جریان یک سفر تفریحی، کشتی سنجاب ها دچار سانحه می شود و همه به جزیره ایی دور افتاده منتقل می شوند. آنها در این مکان در می یابند که جزیره ایی که آنها در آن قرار دارند ،آنطور که دیده می شود نیست و اتفاقاً جای بسیار فوق العاده ایی هم برای زندگی است و…  

 

mohammad sadegh بازدید : 40 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد .

 

PES 2013 دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو

 

mohammad sadegh بازدید : 56 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
معرفی سرویس های وبلاگدهی سلام دوستان! امروز می خوام سرویس های وبلاگدهی پارسی (فارسی) و خارجی رو بهتون معرفی کنم. و مطمئن هستم که این دغدغه ی هر وبلاگنویسی است که در کدام سیستم وبلاگدهی بنویسد بهتر است، پس من در این مطلب این دغدغه را برطرف می کنم و همچنین باید اضافه کنم که در آخر مطلب نتیجه گیری شده و به شما پیشنهاد هایی نیز شده است

mohammad sadegh بازدید : 38 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها

 

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Beautiful Games HD Wallpapers مجموعه 45 والپپر جديد از بازي ها

mohammad sadegh بازدید : 45 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

قرار دادن قاب بر روی تصاویر با Photo Collage Max 2.1.3.8

 

Photo Collage Max 2.1.3.8نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

photo قرار دادن قاب بر روي تصاوير با Photo Collage Max 2.1.3.8

mohammad sadegh بازدید : 49 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود فصل سوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender

 

Avatar: The Last Airbender ( Book 3 : Fire ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p 
قسمت های ۱ تا ۵ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
 
Avatar Book 3 دانلود فصل سوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender
 
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۱ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد 
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .

mohammad sadegh بازدید : 35 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مجله بازی های رایانه ای به نام Game Planet – ویژه نامه E3 2012

 

در E3 امسال شاهد معرفی بازی های متعددی از سوی شرکت های بازی سازی بودیم که اکثر منتقدان بهترین بازی را Watch Dogs می دانند ، بازی جدید شرکت یوبیسافت که پتانسیل رقابت با بازی بزرگ GTA را دارد . مجله بازی های رایانه ای Game Planet به صورت دقیق تمام کنفرانس ها و بازی های معرفی شده در E3 را مورد نقد و بررسی قرار داده است که به زبان فارسی می باشد و در قالب یک فایل PDF آماده شده است . در ادامه می توانید لیست مطالب موجود در آن را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Game Planet دانلود مجله بازي هاي رايانه اي به نام Game Planet   ويژه نامه E3 2012

 

mohammad sadegh بازدید : 53 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن پیمان حیوانات Animals United 2011

 

Animals United (2011) BDRip 720/1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه با کیفیت تر ۱۰۸۰p به پست افزوده شد . |

 

Animals United دانلود دوبله فارسي انيميشن پيمان حيوانات Animals United 2011

نام انیمیشن: Animals United – پیمان حیوانات

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم : ۹۱۲ / ۶۴۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720 / 1080p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان این انیمیشن روایتگر اتحاد و همبستگی حیوانات است که به دلیل خرابکاری انسان ها ، رودخانه های سرشار از آب آن ها قطع شده است و آن ها برای یافتن آب دست به هرکاری می زنند . در این بین بیلی به کمک دوستانش سعی دارد تا همه چیز را به حالت عادی خود برگرداند و زندگی تمام حیوانات را نجات دهد که اتفاقات جالبی در این راه برای او اتفاق می افتد …

 

mohammad sadegh بازدید : 53 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (2)

دانلود بازی American Lowriders برای PC

 

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و … را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

 

American Lowriders دانلود بازي American Lowriders براي PC

 

mohammad sadegh بازدید : 38 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

 

mohammad sadegh بازدید : 41 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپیپر دیدنی با موضوع گیم Games HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع آن ها بازی های رایانه ای می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Games HD Wallpapers مجموعه 45 والپيپر ديدني با موضوع گيم Games HD Wallpapers

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز به موجب تعداد اندک شمار بازدید کنندگان این سایت به طور دائم بسته خواهد شد نظراتتون را به ایمیلمان ارسال کنید . ایمیل: sadeghnakhaie@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه مطالب این سایت خوشتون می آید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 4,593