loading...
مروارید دانلود

mohammad sadegh بازدید : 30 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

ساخت حرفه ای اتاق های مجازی با Room Arranger 7.0.3.284 + قابل حمل

 

Room Arranger یک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تعبیه یک اتاق، خانه یا باغ به هر روشی که خود می خواهید بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان یا خانه خود بپردازید. گاهی اوقات شما برای ایجاد تنوع دست به جا به کردن وسایل می زنید که بعضی از این وسایل می توانند خیلی سنگین باشند و حتی پس از جا به جایی به نظرتان در جای مناسب قرار نگرفته اند. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا بدون کشیدن طرح بر روی کاغذ همه چیز را شبیه سازی کرده و وسایل را بدون هیچ مشکلی در جاهای مختلف قرار داده و مکان آن را آنالیز کنید.

 

Room Arranger ساخت حرفه ای اتاق های مجازی با Room Arranger 7.0.3.284 + قابل حمل

 

mohammad sadegh بازدید : 31 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن 4,493 بازدید مرداد ۶م, ۱۳۹۱ نتايج المپيک 2012 … … .: زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن :. اختصاصى جهـــان ورزش
mohammad sadegh بازدید : 33 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)
زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن 4,493 بازدید مرداد ۶م, ۱۳۹۱ نتايج المپيک 2012 … … .: زمان دقیق مسابقات ایـــران در المپیک ۲۰۱۲ لندن :. اختصاصى جهـــان ورزش

mohammad sadegh بازدید : 42 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.8

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.8

 

mohammad sadegh بازدید : 46 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴٠ والپپر جدید از جدیدترین جنگ افزار ها

 

مجموعه ۴٠ والپپر جدید از جدیدترین جنگ افزار ها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

40 Powerful Weapons HD Wallpapers مجموعه ٤٠ والپپر جديد از جديدترين جنگ افزار ها

mohammad sadegh بازدید : 49 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

 

mohammad sadegh بازدید : 35 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن London 2012 Opening Ceremony

 

Olympic 2012 Opening Ceremony – سی امین دوره بازیهای المپیک لندن در شرایطی با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد که ملکه انگلیس در فیلمی ساختگی با هلی کوپتر شهر لندن را چرخید و زمانی که هلی کوپتر حامل وی به بالای ورزشگاه رسید، او به طور واقعی وارد ورزشگاه شد. مراسم افتتاحیه سی امین دوره بازیهای المپیک تابستانی از ساعت ۲۰:۱۲ دقیقه در ورزشگاه اصلی المپیک پارک آغاز شد و از ساعت ۲۱ با به صدا درآمدن زنگ ناقوس، المپیک رسما افتتاح شد. بردلی ویگینز، نخستین بریتانیایی که در مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس برنده شده است، با نواختن یک ناقوس، آغاز مراسم افتتاحیه را اعلام کرد.در این مراسم تاریخ انگلیس از اواخر قرن نوزدهم به تصویر کشیده شد و در فیلمی که قبلا ساخته شده بود با دعوت ملکه انگلیس به ورزشگاه وارد زندگی در قرن بیستم شد. ملکه الیزابت و همسرش شاهزاده فیلیپ در حالی در جایگاه قرار گرفتند که لحظاتی پیش از ورود آنها فیلمی پخش شد که ملکه را به همراه با شخصیت پلیسی-تخیلی جیمز باند سوار بر هلیکوپتر نشان می داد که به طرف استادیوم المپیک پرواز می کردند. همزمان، یک هلیکوپتر برفراز استادیوم المپیک پرواز کرد و دو نفر با چتر از آن پریدند که یکی از آنها لباس ملکه را پوشیده بود.

 

| به همراه دانلود در دو کیفیت متفاوت ، HD 720p و s480p|

 

London 2012 Opening Ceremony دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن London 2012 Opening Ceremony

 

mohammad sadegh بازدید : 52 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Inversion برای PC

 

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

inversion دانلود بازي Inversion براي PC

 

mohammad sadegh بازدید : 44 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود دوبله فارسی انیمیشن آلوین و سنجاب ها ۳ – Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

 

Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p به زودی … |

 

alvin 3 cover small دانلود دوبله فارسي انيميشن آلوين و سنجاب ها 3   Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

نام انیمیشن: Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked – آلوین و سنجاب ها : خراب شده ها

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم: ۶۰۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در جریان یک سفر تفریحی، کشتی سنجاب ها دچار سانحه می شود و همه به جزیره ایی دور افتاده منتقل می شوند. آنها در این مکان در می یابند که جزیره ایی که آنها در آن قرار دارند ،آنطور که دیده می شود نیست و اتفاقاً جای بسیار فوق العاده ایی هم برای زندگی است و…  

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز به موجب تعداد اندک شمار بازدید کنندگان این سایت به طور دائم بسته خواهد شد نظراتتون را به ایمیلمان ارسال کنید . ایمیل: sadeghnakhaie@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه مطالب این سایت خوشتون می آید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 4,579