loading...
مروارید دانلود

mohammad sadegh بازدید : 40 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد .

 

PES 2013 دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو

 

mohammad sadegh بازدید : 56 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
معرفی سرویس های وبلاگدهی سلام دوستان! امروز می خوام سرویس های وبلاگدهی پارسی (فارسی) و خارجی رو بهتون معرفی کنم. و مطمئن هستم که این دغدغه ی هر وبلاگنویسی است که در کدام سیستم وبلاگدهی بنویسد بهتر است، پس من در این مطلب این دغدغه را برطرف می کنم و همچنین باید اضافه کنم که در آخر مطلب نتیجه گیری شده و به شما پیشنهاد هایی نیز شده است

mohammad sadegh بازدید : 38 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها

 

مجموعه ۴۵ والپپر جدید از بازی ها و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Beautiful Games HD Wallpapers مجموعه 45 والپپر جديد از بازي ها

mohammad sadegh بازدید : 45 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

قرار دادن قاب بر روی تصاویر با Photo Collage Max 2.1.3.8

 

Photo Collage Max 2.1.3.8نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

photo قرار دادن قاب بر روي تصاوير با Photo Collage Max 2.1.3.8

mohammad sadegh بازدید : 49 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود فصل سوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender

 

Avatar: The Last Airbender ( Book 3 : Fire ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p 
قسمت های ۱ تا ۵ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
 
Avatar Book 3 دانلود فصل سوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender
 
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۱ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد 
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .

mohammad sadegh بازدید : 35 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مجله بازی های رایانه ای به نام Game Planet – ویژه نامه E3 2012

 

در E3 امسال شاهد معرفی بازی های متعددی از سوی شرکت های بازی سازی بودیم که اکثر منتقدان بهترین بازی را Watch Dogs می دانند ، بازی جدید شرکت یوبیسافت که پتانسیل رقابت با بازی بزرگ GTA را دارد . مجله بازی های رایانه ای Game Planet به صورت دقیق تمام کنفرانس ها و بازی های معرفی شده در E3 را مورد نقد و بررسی قرار داده است که به زبان فارسی می باشد و در قالب یک فایل PDF آماده شده است . در ادامه می توانید لیست مطالب موجود در آن را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Game Planet دانلود مجله بازي هاي رايانه اي به نام Game Planet   ويژه نامه E3 2012

 

mohammad sadegh بازدید : 53 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن پیمان حیوانات Animals United 2011

 

Animals United (2011) BDRip 720/1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

| نسخه با کیفیت تر ۱۰۸۰p به پست افزوده شد . |

 

Animals United دانلود دوبله فارسي انيميشن پيمان حيوانات Animals United 2011

نام انیمیشن: Animals United – پیمان حیوانات

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم : ۹۱۲ / ۶۴۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720 / 1080p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان این انیمیشن روایتگر اتحاد و همبستگی حیوانات است که به دلیل خرابکاری انسان ها ، رودخانه های سرشار از آب آن ها قطع شده است و آن ها برای یافتن آب دست به هرکاری می زنند . در این بین بیلی به کمک دوستانش سعی دارد تا همه چیز را به حالت عادی خود برگرداند و زندگی تمام حیوانات را نجات دهد که اتفاقات جالبی در این راه برای او اتفاق می افتد …

 

mohammad sadegh بازدید : 53 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (2)

دانلود بازی American Lowriders برای PC

 

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و … را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

 

American Lowriders دانلود بازي American Lowriders براي PC

 

mohammad sadegh بازدید : 38 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

 

mohammad sadegh بازدید : 41 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپیپر دیدنی با موضوع گیم Games HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع آن ها بازی های رایانه ای می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Games HD Wallpapers مجموعه 45 والپيپر ديدني با موضوع گيم Games HD Wallpapers

 

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز به موجب تعداد اندک شمار بازدید کنندگان این سایت به طور دائم بسته خواهد شد نظراتتون را به ایمیلمان ارسال کنید . ایمیل: sadeghnakhaie@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه مطالب این سایت خوشتون می آید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 4,594