loading...
مروارید دانلود
mohammad sadegh بازدید : 36 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

اسکین پک زیبای Blend برای ویندوز سون – Blend Skin Pack x86/x64

با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Blend Skin Pack اسکین پک زیبای Blend برای ویندوز سون   Blend Skin Pack x86/x64

 

mohammad sadegh بازدید : 45 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

بازی یافتن اشیای مخفی Titanics Keys to the Past

Titanics Keys to the Past عنوان یکی دیگر از سری بازی های فکری و Hidden Object شرکت نام آشنای بیگ فیش گیمز می باشد که در این نسخه شما می بایست به Lillian کمک کنید تا به گذشته برگردد و اسرار کشتی تایتانیک را کشف کند . فاجعه ای که در زمان زنده بودن مادربزرگ او در حدود ۱۰۰ سال پیش رخ داده است . امیدواریم از این بازی فکری و زیبا نهایت لذت را ببرید .

 

Titanics Keys to the Past بازي يافتن اشياي مخفي Titanics Keys to the Past

 

mohammad sadegh بازدید : 53 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود فصل دوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender

Avatar: The Last Airbender ( Book 2 : Earth ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p 
قسمت های ۶ تا ۱۰ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
 
Avatar Book Two دانلود فصل دوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender
 
 
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۰ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد 
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .
 

mohammad sadegh بازدید : 47 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۷۰ والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰×۳۰۰۰ آماده شده اند .

 

Desktop Wallpaperss مجموعه 70 والپيپر ديدني براي دسكتاپ Desktop Wallpapers

 


mohammad sadegh بازدید : 53 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.7

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.
 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 2.7

 


mohammad sadegh بازدید : 41 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپیپر با کیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

Cars HD Wallpapers123 مجموعه 55 والپيپر با كيفيت از خودروهاي مدرن Cars HD Wallpapers

 


تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز به موجب تعداد اندک شمار بازدید کنندگان این سایت به طور دائم بسته خواهد شد نظراتتون را به ایمیلمان ارسال کنید . ایمیل: sadeghnakhaie@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه مطالب این سایت خوشتون می آید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 4,595